...otur dag !

...va f**...klockan är inte äns 12 och jag har råkat att ha allt otur i världen! kanske inte ;) men just nu känns det så....
När jag kommer ut från mitt arbets nattpass (trött som den)så har jag punktering på bilen...så klar!! efter nattes storm hade jag inte varit förvånad om det va träd över hela bilen....hade verkligen inte sagt ett ord men PUNKTERING på helt nya däck! *!#¤%&&/%¤#"#¤%¤&*
För att ta buss,tåg hem behöver man pengar och plånbok...men det hade jag ju glömt hemma..JA *bannassssss*
På det hela så har min tel inte fungerat sen igår kväll när stormen börjat...men alla andras funka så fint så...ja...men min ...NEJ! *bannansss*
Jag och Pixi ståd som fåååån i stormen och tänkte....tja...vi kanske är hemma imån om vi börjar gå nu =/
Fick vända till jobbet och ring förstärkning, det e tur att det fannas en snäll själ som va hemma och kunde köra mig hem. Tack Maria!!!
Om ni ser idag på nyheter att MYDOG (svenska mässan ) brinner så e det bara JAG! Snälla mina vänner....håll er borta från mig och fråga inte om jag testede stänga av mobilen....eller om jag kunnde inte byta däck SJÄLV....på en Xc90!!!......jag är en Kvinna men jag är inte Hulk eller dum i huvud!
Hur som...livet går väl vidare men håll tummarna för mig idag ;) behöver duscha och sen packa till Mässan....snälla herr otur..FÖRSVINN!! *ler stort stort*


snart ....snart åker jag bort på min vinter semester *ler stort* behöver verkligen semster nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0