Dagbok,dag5

Dag 5

Sista dag i gömslet sen blir jag hämtar en Tim tidigare alltså kl 7 på morgonen,vi har extrem lång resa att besegra innan vi är framme vid båten så det e bäst att dra tidigare.
Idag e det lite tuff för man är något emotionell, det går inte beskriva vilken upplevelse men går genom och relation till dessa enorma vackra djur...fast man sitter i en gömsle.

Jag mötes idag igen av samma björn jag träffat varje kväll och han e den första björnen jag träffar varje kväll fast jag byte gömslet och åker runt. Det e extrem rörande och vackert. Jag känner mig extrem avslappnad med honom och han känner detsamma....han är den enda björnen som visar olika beteende och beter sig avslappnad när han är här med mig. Han reser sig upp, kliar och leker.....han få mig skratta:)
Jag har suttit och grinat genom min kamera sökare av både glädje och sorg, jag kommer defenitivt komma tillbax för detta är något av det jobbigaste och finaste jag någonsin gjort <3

 

 

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0