Dagbok,dag2

Dag2

 

Inte lika nojig och orolig, har super fin gömslet med fönster på sidan, gillar starkt, här kan jag sitta länge å kolla ut!
Det e lika varmt som i förra men idag har jag med mig super fina-rosa hand fläkten....detta måste va fösta gånger gömslet se rosa färg....har även tofflor med mig och dom är oxå rosa....gillar inte så mycket rosa å har inte mycket saker i den färgen men råkade ha just dom saker i rosa.Gömselet har blivit genast mycket kvinligare med lite rosa;)
Nu är kl 17 och Björn är säkert på ingång så hej då för nu:)
Så dom va oxå, 3 olika björn som bjud på många härliga bilder. Det va en mycket bra fotodag, nerverna höll bättre och idag kände jag mig tillbaka som en fotograf och inte en nerv vrak! Detta här gömslet och omgivning faller mig i smaken och jag tror jag kommer vilja bo här fler gång :) många tummar upp!
Väder har verkligen varit växlande,sol...regn,åska moln och vind till ingen vind:/
Björnarna går fram och tillbax men den senaste tiden har dom kommit känt vittring och sen dragit efter typ en stund så jag är ganska säkert på att dom känner mitt vittring på något sätt men hur :/ kan va så kanske att ventilationen som sitter på baksidan fångas av vind och när det blåser från gömslet baksidan få den med mina lukt och skrämmer björn.

Vet inte hur lukten kommer ut men jag ser att dom känner vittring.
Nu är det morgon och mitt termos suger! Sa i köket att dom kunde ta mitt termos denna natten för att den är mindre men tror att deras e värd att släppa med sig;) åt frukost nyss och försöker analysera min " inbillning" av att jag hade varg här i natt. När jag vaknar kl 3.00 drar jag upp gardiner och tittar djupare i skog och se att det rör sig, få känsla av att det e varg...typ 2-3 st. Dom kan har scanat genom området och blivit skrämda när jag vaknade och rundade av området försiktigt för att komma iväg mot skog:)

Teoretisk skulle detta stämma med mitt varg analys men man vet aldrig för man "se" mycket när man precis vaknat och är lite spänt i kroppen och varje mörkare gren ser ut som både Björn,varg och Järv!

Jag fick alla fall Järv som mitt sista besök igår kväll och jag e såååå nöjd:)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0