Modell i studio

Här i veckan va man på worshop med ljus sättning och fick med sig en del härliga ideer och tips som kommer va nyttiga i framtiden fast jag inte äger någon stor studio;) min studio e mer av en egen hobby här hemma .
Det va i alla fall en härligt kväll med goda vänner....tack ni snälla för en härligt kväll. jag fick med mig lite bilder som modellen ska så klart få med sig men har inskaffat ny dator å på den hade jag ingen Ps så det fick dröja ända tills nu innan jag kunnde lägga upp dom.
Igår skulle jag fota en manlig modell men väder blev sämre och vi fick flytta träffen till nästa vecka...hoppas på lite bättre väder då=)

Detta e vad som blev av den härliga kvällen i studio:



tja....varför i hela friden lägger jag upp 2 samma bilder....för att jag märkte NU att det va skillnad mellan en bild som e förminskat och en i fullt storlek....dom men namn e förminskade =/













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0