Göteborgs cupfinal...

dagen slutade inte så bra men den började bra (på efter.m) med fotboll...och nu när jag ändå inte kommer kunna sova en blund så blir det väl fixande med bilder från dagens match....skulle sitta med dom imån men då kanske ligger jag avslagen och vill dö lite sakta;) önskar att männskor skulle kunna tänka lite innan dom gör dumma saker mot andra. ibland räcker det med att fråga.... vissa människor vet hur man skapar konfikt!

Hur som...grattis Göteborg!


...äkta guld??? ;)




hej hopp!



hade jag varit mer insatt i det hela hade jag t o m vetat vem satte målet men bilden va viktigare,tror att detta va detta straffet som gbg vann =/ tjaa....tror som sagt =) ståg bakom målet och va helt inne på att fota =)


Fotbolls lag,fotbolls lag.... och en skum fotograf? ;)

Kommentarer
Postat av: Bengt

Fina bilder och tack för igår

2011-10-30 @ 09:28:28
Postat av: Joanna

Tack själv bengt!

Kul att du gillar dem,hoppas man få lite av dina snart :)

2011-10-30 @ 09:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0