Underbar Vandrings resa....

Nu är man hemma efter en underbar helg i den smålänska gröna naturen. Vi åkte på fredag och kom hem nyligen och nu sitter jag här och det första jag gör e att uppdatera bloggen....det suger när man ha med sig dator med ingen täckning....tur att man har en iföön som man är lite små *läs stor* beroende av den ;) Tur att den inte heller hade någon täckning så jag va nästa hela helgen utan nät 0.o

Vi hade ok väder faktisk och den regnade på fredag kväll och på lördan kväll så väder va super för varndring igår (lördag) vi va ute och vandrade i 7 TIMMAR!!! med sammalagt 30-40min stop!!! ja, jag skojar inte....vi skulle går 21km men för att någonstans på vägen så delade den oranga markering på 2 och jag tror vi gjorde närmare 30km. Jag älskar och vandra men att komma på någonstans efter 21km att vi kommer inte hem på ett tag är som att dö lite sakta innombord ;)
Man skrattade åt det fram tills man hade så ont i kroppen så man grät....det jag e mest beundrasvärt e att ragge gick hela vägen själv....och det va det jobbigaste och se igår att han kommer behöva gå ännu mer....men så fel hade jag för grabben drog på som en av världens starkaste hund och hade inga tankar på att sluta.
Pixi fick bäras en hel del då hon e för ung för att gå så här långt. Idag trodde vi att dom skulle va helt öma och trötta men NIX....fullt fart idag asså.....det e något fel på hund kräk!
Själv känner man sig som en krockdocka och det gör ont i varje del av kroppen men ändå förvånad för jag förväntade mig mycket värre faktisk....vet inte varför men igår när vi väl kom till stuga kl 18.00 så kändes det som att ondare än så här kan man inte få och tänkte....om jag har ont idag vill jag inte vakna imån ;)
Jag har vaknat och mår faktisk underbart (trots öm kropp)

Nu lägger jag ut bara bilder på älgar =)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0