Hållö

Som vanligt börja jag med den urkassa och tråkiga rubrik,sen förtsätter varje inlägg med "Hållö II" ev "2" och nästa rubrik lär vara "Hållö igen"....
Hur som, vilken resa vi har haft med LFK!!Nästa så man få nypa sig ibland.....just nu e jag så trött så jag kan inte förstå  vilken dag och när det blir måndag eller tisdag....det ända jag vet;) eller tack gude god för iföön kalender....att jag är ledig!
Helgens resa bjud på MYCKET Brist på sömn,torra ost mackor,kall stjärt.....fina foto platser, underbar sällskap...å möte med andra härliga människor. Tack ni alla inblandade....utan er hade det inte varit samma sak.

har även träffat min nya man och spenderat en hel förmiddag med honom bland klippor och orkan vindar,han heter Hasselblad och han hade ett öga fast på 35mm <3  å jag hade inte haft Någon emot om han flyttar hem till mig nån dag....fast han är dyr så det få dröja lite till ;)
Bilder från Hasselblad kamera kommer inom kort =)

Den här bilden "ser ut" att ha rak horisont *stolt*
(resten e lika snea som vanligt...få ta hjälp av min trogna vän PS;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0