Film med musik

Untitled from joanna larsson on Vimeo.

 

Vilken resa jag har gjort idag med film redigering ;) har lärt mig göra det och även lägga till musik...inte illa va? ;) MEN vimeo har på något sätt att bilder/filmen e så små...vet ej varför =/

Hade jag inte bara haft detta som test så hade jag gjort filmerna mer "vackra" ;) Bilderna hade passat kanske bättre men nu är detta som sagt Test film för jag lär mig så få det blir så här nu då =)

Sitte även med min blixt 580EXII och försöker ställa in det tillbax till rätta inställningar...för min vän Peter har gjort lite egna och jag/vi få inte tillbax dom igen....sånt händer Peter men jag kommer debatera dig för timmarna ;) hahhaha....*skojar bara*
Hoppas på få hjälp av lite kunnig folk på forum så detta kan va även bra för jag kan inte den så mycket så nu kanske jag lär mig den.....så jag tror det va nog bra med några olycker ibland ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Heidi & Pinnepojkar

Dina hundar lever som kungligheter

2011-05-17 @ 16:24:15
URL: http://pinnepojkar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, det kanske dom gör...fast jag själv gör väl oxå det ;) vi njuter av det ihop i det gröna :) Kram på er alla

2011-05-17 @ 16:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0