Universeum

Idag har jag och Cheng varit ute och fotat igen, vi har haft några kul foto utflykter och planera flera fram över....tack för allt Cheng!
Som sagt så har vi varit ute och fotat igen och idag blev det Universeum och fotat djur och gått runt å kollat....jag fick en nyfiken liten apa på mig och min kamera som va väldigt intresserad av min fräcka ;) Canon objektivet. Den va hur söt som helst....han tittade djup i mina ögonon  <3 och jag skulle kunna ta hem den om inte jag visste att den hade så bra där den va.
Sen gick vi runt och kollade och fotade allt vi kunde....tyvärr va det väldigt mörkt på många ställe så det blev bara några bilder för min del =)




how u doin??










chengs nya tele ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0