havs utflykt

Kom hem för bara någon timma sen, va ute vid kuste och blev piskat av både vågor och vind, mest vind för det va typ storm ute men jag fotade på ;)
Dessutom har jag bruttit mig in på ett privat området och fick packa ihop lite tidigare än jag ville men va lite oroligt att dom kommer skjuta mig precis som dom gör i USA. Vet inte vart tanken kom ifrån men men ;) Sen va jag extrem trött i kroppen av att kämpa mot vinden.
Märkte att idag va det mest test bilder och jag behöver tänka på lite saker men fick ändå med lite bilder....det finns en bild som jag lägger inte ut än, tror det blir en bild till min bild utställningen som vi ska ha med Fotoklubben i Lerum. Ska bli kul att hänga lite bilder så andra kan titta och tycka ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0