båda samtidigt... o.O

idag har jag testat min nya blixt ihop med den gammla som äntligen hittades *pinsamt*
Äntligen har jag kunnat fota med lite mindre bländare och fick t. o. m båda hundarna på en och samma bild.....det gör man inte annars om man inte vill ta självmord efter åt.....men idag kännde jag mig stark och det gick super bra. Det e nog för att pixi gör som jag säger och inte mer än så och ragge gör allt jag inte ber om men e ganska söt. Dårar ;) söta dårar ;)
Jag använde mig av 2 blixtar och en reflexskärm...2 hundar,mycket godis och ca 350 bilder...timmar vid dator för mina sensnorer e smutsiga....nu när jag har 2 blixtrar vill man ha riktigt studio belysning....blir man någon gång nöjd?
har massor med bilder men för nu blir detta bara dom här;














Kommentarer
Postat av: Liselotte

Superfina foton! Å visst vill man alltid ha nåt mer?!



Du måste visa mig nån gång hur du har ställt/gjort med de båda blixtarna!

2011-02-04 @ 20:29:33
URL: http://w
Postat av: Joanna

Hej! Å tack:) kul att du gillar bilderna....jag har provat allt....blixt bakom...på sidan å överallt. Jag gick mest efter den sidan som inte fick ljus från fönster. Sen hade jag min master på kameran :)

Trots att man hade lite mer ljus så hade jag hög iso, ska försöka hitta nån dag som är molnfri å jag kan köra på lögas iso så man få helt klara kvalité. Fast 5D e extrem bra med iso, så man ska inte klaga ;)

Ha det gott kram

2011-02-04 @ 23:50:06
Postat av: Mia

Hejsan,

Vilka fina studiobilder du har fått till. Behöver du låna blixt, box eller paraply någon gång, så hojta till, Du har inte sett vad jag har här hemma. Kanske du ska komma över en ons när vi har våra egna träffar.

Vad har du för bakgrund? En sådan vill jag ha...



Kramen till er alla.



Mia

2011-02-07 @ 20:53:13
URL: http://www.doguedebordeaux.se
Postat av: Mia igen

Jag igen.. :-) Den bilden på Pixi när hon satt med ryggen åt dig är helt underbar.... så underbart fotograferat.. min absoluta favorit.

2011-02-07 @ 20:55:13
URL: http://www.doguedebordeaux.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0