..mule <3

Jag har Fångat dagen verkligen idag =)
Vaknat tidigt och såg med en gång att idag ska kamera luftas länge, jag och hundarna åkte bort först till Nääs slott för lite springa-fritt-som-galen-stund...oh JA..jag fick springa av mig,det va helt underbart att springa runt på öppna ängar som galning;)
Vi hälsa på min älsklings hästar. Har en favorit häst där i hagen som jag avgudar...han har jag fotot många gånger förut. Idag skrämde jag bort dom lite med min blixt....hoppas dom inte hatar mig för det.....försökte samla lite tycka-om-mig poäng med gräs =/ innan jag gick därifrån.... love me! snälla!
medans jag fotade hästerna (läs skrämde livet ur dom) så stå ragge och mäter sig med en av hästerna...såg sjukt kul ut när han pratar hundspråk med en häst....kaxig som fan va han oxå och hade han inte fått stöt från elstängsel hade han ge hästen stryk. äntligen skrek jag! äntligen fick kräken stöt...jag har väntat länge på den...jag vet inte hur många gånger jag försökte rädda livet på honom så han inte dör som en liten fluga på dom där stängsel....ragge är en hund som "lär" sig ...the hard way.

Här är min kompis....och den sötaste mule <3


Många nyfikan mule fångade på bild idag ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0