Jul

Ja, nu skulle sista kalender bilden läggas igår Men att jobbat,fixa ordning allt å åka mot jul firande har bara varit det ända i mina tankar.
Har verkligen glömt helt att lägga ut bilden å jag få jobba lite extra på nyårsafton helt enkelt ;)

Jul firande va fantastisk,vi hade jul lekar å vi spelade spel nästan hela kvällen. Åt förbaskat mycket mat å jag fick med mig bästa julklappar. Leken går ut på att vinna sig till julklappar så det har varit svettigt kamp för mig igår men det lönade sig. Det va jätte skönt idag å tända alla lampor med Fjällkontroll =D
Konstigt nog så har jag visst lite tävlings instinkt...den kommer fram ibland ...så där någon gång per år å är obehaglig att se på ;)
Min mor tillagade som vanligt fantastisk mat å det räckte precis *läs :det blev över till 30 per till*
jag fick även med mig en hel smink väska med kosmetika som min brors tjej packade på....det va min stor jul bonus.gillar att hon jobbar med sånt :)
Smink jag köper kostar f** så jag va nöjd att få sånt som jag verkligen använder å behöver.
Förutom smink å krämer så fick jag oxå 10 nagellack så nu klarar jag mig nog till sommar eller kanske påsk;)
Hoppas ni har haft en härlig jul å njut nu när ni kan:) jag ska rea handla "lite" imån...behöver verkligen ingeting men hittar alltid något :) konstigt va!?

God jul till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0