år 2011

....jag gör som många av mina goda vänner och slänger öga på året som har gått och min fotografering =) År 2011 har varit dåligt år för mig...eller? faktisk inte när jag tänker lite djupare. Det första tanke va att det va dåligt med den är för att jag jämför med år 2010 där jag hade kamera i min hand varje sek...varje dag. Såna år få man liksom inte...då va jag ju i mina inlärnings stadiet och allt va spännande. Nu mera fotar jag när jag känner det e värt. Men år 2011 va fantastisk år för min utveckling och att hitta min egen stil.....jag har blivit mycket tryggare med min fotande och skaffat mig bra utrustning. Jag har träffat många nya härliga människor och varit på många väldigt roliga och spännande resor....utflykter.jag har skaffat mig vänner för livet och kommer att minnas härliga tider jag hade ihop med människor som dela mitt intresse. År 2012 blir nog ännu bättre år,jag vill jobba mer med människor och foto mer vilda djur....jag trivs som bäst i naturen och vandrings livet =) Set fram emot aug 2012 för då åker jag Björn resan...... äntligen, har verkligen fått en super möjlighet att hänga med kunniga och duktiga fotografer på en veckans resa Till Finland. Längtar så =)
Jag vet inte om jag kan hitta dom bästa från år 2011 men här e det några favoriter som både innehåller *enligt mig*bra bilder och mycket härliga minnen =)


























det finns mååååånga till men detta få räcka ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Godfortsättning, jättefina bilder du har tagit ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0