....mot höst!

En lång slut på sommar och semester...
Jag e fullt bokat med allt möjligt just nu och jag måste be om ursäkt för att jag e så dålig på uppdatera. I helgen va det e härlig avbrott från allt MMMMÅSTE..... blir man BIG 30 måste man ställa till det så alla hör.....alla skogs djur hörde...vi rockade hårt i en lokal mitt i skogen men nära vänner och familj. En underbar kväll jag kommer minnas (faktisk)=)
Tack alla IGEN! Live band och bag-in-box vin gjorde mig lycklig...gammal men lycklig!
Kvällens misstag måste vart det röda vinet Maria G bjud på (good dag Söndags huvudvärk) och att förfölja en utmaning från min barndom.....många höga hopp...muskelsträckning de lux! Men kul va det!!!!
Jag har försökt att nyktar till nu i några dag och äntligen lyckades jag göra det....å det va inte söndag på agility plan kan jag lova!
Idag blev det en arbets dag med huset. Städ och fixande inför HÖSTEN! jes! hösten e här "typ"
Jag älskar höst,längtar lite till den gul bruna skog som höste bjuder på och lukten av svamp i skogen.
Ute möbler började smällta lite av allt regn och dom har inte används sen semester....sommar blommor va något missnöjda med livet och allt regn....dom fick flytta!
Har man renovierings hus så e tippen den mest besökta stället...ditt åker man för att MÅ BRA....alltså rensa man källan så rensa man själen. Älskar rensa! (Monica i Vänner ;) Å på tala om rensa så va jag tvungen att rensa min dator som hade en konstant röd färg på utrymme,Den skrek av smärta så nu har jag inga bilder i dator...känns konstigt =/
Jag har haft underbar sommar med en del sol...ja....den solen som tittade fram lite då och då....men man blev aldrig bortskämd liksom ;)
Nu ska jag rikta min planering åt höst och vinter och när den här hemska september e slut ska det äntligen gå åt det lungna hösten.....jag ta på mig för mycket....säger det varje år men ändå.....-nästa år,då ska jag inte ta på mig lika mycket ;) eller hur?
Vinter semster är även bokat,om inte familjens initiativ vet jag inte om jag hade hunnit att boka något....det blir en vecka i Branäs.Där va man förr och det e nära...gillar! Det lär bli en del bilder och en del öm kropp,fast i år tänkte jag testa lite av en lugnade aktiviteter...längdskidor =) jag och alla gubbar i tajts ska slås om dom fina spåren...fast jag tror att det e jag som kommer slås mest då jag lär sitta som ett tåg på spåret när jag väl börjar åka. Det kan set ut som en sånt där radiostyrd bil som inte slutar eller stannar om inte den åker för fort och åker av spåret.
Jag har inte kolla upp än men dom lär inte tillåta hundar å spåret....för hundar förstör spåret! jag tor jag kan göra större skadan än dom 4 benta....men tanke finns att använda ragge som drag hund så jag bara åker med och ser ut som proffsen. Pixi och Diesel gör sig inte som bra som drag hundar...men mer som broms....jag kanske ska hålla dom i armen och bara släppa ner när det går för fort ;)
Oh gud så skönt att skriva av sig lite, min gamla blogg va fylld med dumma tankar och historier...den här e fylld med bilder....idag har jag ingen bild men en fantasi bild å dumma tankar ;)
Sååå...nu till sängen! natti natt!
Tack för ni tittar in,kul att bloggen lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0