bonde söker fru-bilden

missade "bonde söker fru" igår och vilken tuuuur att man kan se på tv-play repris.....när jag går in på http://www.tv4play.se/   ser jag en av dom finaste bilder.....den är helt fantastisk på många sätt.
Det e en bild på Linda (programledan ) mitt i den gula vackra ängen.
Älskar att den verkligen e allt många hade kritiserad och haft många åsikter om horisonten och annat som jag bara läser i mitt huvud....men jag tycker den här e kreativ och bara heeelt underbar.
En bild e som en tavla....inta alla gillar den men den finns inget som gör mig mer glad än att tänka utanför boxen och göra som man själv vill och tycker om.

nu ska jag se på programet...ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0