Utflykt

Idag har jag varit ute på äventyr med min fota kompis Pixi. Pixi sköte sig utmärkt som vanligt...lill grisen är kul att ha med =)
Jag åkte hemifrån till mötes plats och där träffades vi alla som skulle med...efter 5 min sa dom att vi ska till stenkulle....alltså hem igen *frek*
Hade även glömt min Manfrotta hemma *dubbel frek*

inte mycket med några bilder blev det =P



å så ser det ut som hel;





Å så satte vi och va levande bete år mygg....men kul att få träffa alla =)

Iphone;


iphone bilder;

Kommentarer
Postat av: Agnetha Lundberg

Vilka härliga bilder du fick igår kväll Joanna.



Ha det gott!



Hälsn

Agnetha

2010-08-19 @ 22:06:22
URL: http://www.nikonetha.wordpress.com
Postat av: Joanna

Oj tack Agnehta! Glädje mig att du tittade in och kommenterade bloggen. Jätte tack för en härligt utflykt. Kul som vanligt! =)

//Joanna

2010-08-19 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0