Dagbok,dag4

Dag 4

 

 

Efter helvetes natten hämtades vi,jag och Hans av Kari.
Och han få höra vilket helvete jag haft, han tittade på mig förvånad och frågade why? Jag sa bara....never Ever Vally!!!!!Ever...never! kari skrattade bara och skakade på huvud.

När vi kommer hem/hotellet hoppar jag frukosten och satsar ist på Alvedon, vatten och sängen....mycket trevligt ska ni veta. Sömn i varm sängen är många gången underskattat!

Precis innan Valley ligger ett gömsle i skogens så det blev denna här idag i regn och storm. Tycker det e ganska trevligt och rymligt och på utsidan är fantastisk vackert. Men det e så förbannad kallt, det ångar från andningen och jag har på mig dubbel sockar och dubbla byxor....och sovsäck....å det e fortfarande kallt. Alldeles nyligen när jag skulle få in kameran i säckarna så ramlar fönster ut på utsidan där björnar kan komma när som,känns säkert!...det va bara att sringa ut å hämta fort som sjutton. Sen fick jag laga hållet med silver tejp som fanns här...denna gömslet är mest utrustat hitills vilket är glädjande nyhet för mig =)

Kl är nu 19 och inga Björn men det e typ storm ute och regnar kraftigt så vi få se när dom kommer. Känner inga måste med bilder för jag är mycket nöjd med dom jag redan fick så allt idag och imån blir bonus :)

Kl är 5:06 och det har varit Björn under natten men inga när den stora lampan i himmlen va på. Men så klart kom silly charlie,han hittat mig igen.Suger lite då jag tycker att ställe jag sitter in i idag e sjukt vacker...heter "skogen" och det e skog av någon konstig anledning.Det e väldigt kallt fortfarande, har lätt huvudvärk av andas så kall luft. Har försökt locka alla djur med att telepatis bjuda in dom till min... "party! In the house!! Alla är välkomna även dom minsta fyrbenta! Ta med en vän så kör vi skogstramp. Jag bjuder på käk"
Ingen har nappat än så jag vet inte vad e frågan.
Och nej, man blir inte galen av att sitta i gömslet detta är första fall!
Jag sov mellan 23 och 3:00 så det måste vart det längsta sammanhängande sömn denna veckan. Mår verkligen toppen! Förra dygnet sov jag ingenting så kroppen ta emot det lilla den få:)

Som sagt inga bilder denna kvällen/natten...men det blev en film på Silly Charlie i mörket. Såg hängande läpp i mörket och det börjar blir svårt att tro detta e bara tur att han är hos mig varje natt fast jag byter gömsler och han e den första björn jag ser och fotar. Mycket märkligt!

 

dag2 fick jag järv sent sent på kvällen så för att det blev inga bilder just den dag så få järven va här idag =)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0