Snart e det jul...igen....

snart e det jul!! Sen är det skid semester i jan. vilket jag längtar så till =) Jag ska åka snowbord i min nya outfit...oooolalalal!
Här om dag lämna jag in mina gummistövlar som gick sönder efter att har haft dom i 2 månader....killen i kassan undrade vad jag har gjort...igen sa ja,går i dom dagligen...vart? till afrika?
Han sa inte det men jag vet att han tänkte...hur som....jag vill ha snö....dels för att jag är trött på regn och dels för att det ligger en björk i vårt trädgård efter stormen och jag vill att snö täcker den. Vi har precis (äntligen)blivit klara med allt ved så kommer den här fanskapet *#"!&//(())&¤¤##""!"#*

Här kommer en av mina favo bilder som jag tagit förra vinter =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0