lite uppdatering....

det har varit rätt så dött här inne, jag har isett att när man äger en ifåån har man mer och mer lämnat dator stängt. Både för och nackdelar.....jag e inte längre beroende av att gå hem kolla mail...nu e jag mer eller mindre aldrig hemma å hemsidorna jag håller i blir sällan uppdaterade, jag pillar mindre med bilder och mina ögon börja se mer på varandra än framåt...i början va skärmen jätte stor...nu..tja....samtidigt vill jag inte gå med en surfplatta i fickan ;)
dagens dilema ;)

Vad det gäller mitt liv just e jag någonstans....på väg att gå i ide men innan björnen somnar vill jag boka upp mig på heltid....dels för att jag har damp och dels för att jag e för ambitiös för mitt bästa ;)
Det e November men redan har jag boka min januari som om det va snart jag skulle gå och dö....Nu blir det skid semester i januari och det e tack och lov då jag behöver en vinter semster.Det blev ingen förra åter och jag grät resten av året. Konstigt nog så gråter jag även på mina resor....av smärta ;) Älskar åka snowbord men dom muskler änvänder man bara en gån per år....sen e dom villande resten av året. Härliga muskel värk!!! gud vad jag saknat dig ;)

I helgen va jag ute med familjen på en islandshäst utfykt....tyvärr fick jag inte med mig kamera för jag ville bara va ute och njuta....vi galoperade längst med Marstrands kusten..i lätt dimma.....inte alls en ögonblick man skulle bevara på en bild ;) nää....usch! ;)  Tiden gick aldelles för fort....hade kunnat tölta och galopera längre än så,vi stannade till på en kulle och fikade,mysigt somm tusen!...drömmen om egen häst vaknade till!

Björn resa är äntligen bokat...bestämmd. Jag har drömmt om en björn-gömslet resa länge....jag e ingen "natur fotograf" men mår som bäst i naturen. Björn,varg och annat kul kött-människor ätande djur e jätte kul att foto i det vilda....jag kan inte tänka mig bättre sett att spendera en hel vecka men foto nördar och en egen lilla gömsel (sånt av tyg;) i Finland (närmare ryssland) Det kommer ta en hel dag att komma ditt...men gud va skoj det blir =) Resan e bokat i Augusti 2012 och vi är 5 st (en plats kvar) och våra ledare är Magnus Nyman som e riktigt duttig naturfotograf. längtar redan...ska bara sälja minna orgoner innan resa sen är jag väl redo för att lämna stor stan...*läs landet*

För att avsluta denna röriga uppdatering lägger jag ut en bild från Studio ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0