play watter

idag har jag tagit mig ut till den isiga sevån.....det va riktigt svårt att komma fram till platser man ville fota men efter 2 tim av fotande va jag nöjd med bilder jag fick.
jag testade även min nya fjällkontroll som funkade utmärkt å sparar en del tid....rek. verkligen att köpa en sådan om man använder sig en del av självutlösare.
Idag hade vi även 0 grader,vilket va glädjande när jag vaknade.....vi hade även dimman här hemma som jag blev inspererad av idag så jag stannade till vid en äng i närheten av mig å tryckte av några bilder.
Bilderna i sevån är lite av olika exponieringar å jag gillar använda mig av både över å under exponiering för mer kreativa bilder. Allt blir så mycket roligare;) så idag heter billderna "Play Watter"
(jag börjar ge namn på bilder,det e inte illa;)













här kommer dimman då ;9





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0