Stockholm fotomässan



dagen började på Fotomässan i stockholm, det va fantastisk att se alla roliga prylar=)
Bild utställningar va intressanta


Jag hittade ett företag som hade FANTASTISKA album med den högsta kvalite verkligen,de va helt sjuk fina och det blir ev något jag ska titta på i framtiden



efter mässan hade vi tid innan flyget hem så vi besökte gamla stan och myste bland jul stämningen som redan slagit upp i stockholm =)


träskor go vinter ;)


Dalahästar i mängder...älskar dalahästar =P



Kommentarer
Postat av: Sophia

Heeej!

Kan tänka mig att du trivdes som fisken i vattnet där... ;)

Du, jag har en fråga. Tänkte om du visste nåt gratis foto-program att ladda ner? Bara nåt väldigt enkelt. Så man bara kan fixa enklare redigering för foton. Hoppas ni mår bra annars?! Kramar

2011-11-23 @ 16:08:54
URL: http://rosasophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0