mina vov....

Agge pagge e en hund i sin klass...han e ett möngo men han e vår underbar möngo! här sitter han snällt och väntar tills matte e klar med sin fotografiering....äntligen efter 6 år så lär man sig att ibland måste man sitta still. boston ligan och en dp e så olika men dom komplettera varandra så bra =)


Idag har jag och Pixi tävlat i agility 2;a gånger,vi diska oss i hopp klassen men blev 9 i agility klass av 64 startande så det va bra....sist vi tävlade blev vi 5:a av 62 startande...det va hennes första tävling.Jag e så stolt över min lilla vovve =) vi har jobbat och tränat hårt för att komma hit och mer har vi och ge....Nästa tävling är i rallylydnad och vi behöver bara 1 godkänd resultat sen blir vi uppflyttat till fortsättnings klassen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0