vita hästar...

haft en härlig dag idag....jag har tränat hundarna,klipp gräs,fixat alla bider till foto utställning,rensat hemma och gjort ordning i lådor fast det behövdes inte så mycket men man märkte att min pedantiska besatthet fick faktisk semester nu när det har varit Mycket med allt. lite skönt;)
Redan nästa helg e det foto utställning och jag åker ditt och hänger upp min tavlor sen måste jag vidare, men efter utställning ska vi bara umgås och ha det trevligt ihop...det ska bli kul!

Här om dag åkte jag förbi en hästhage och bara kände att här måste jag ta några bilder,hade då inte med mig min kamera men jag uppsökte ägare och frågade om lov...idag åkte jag bort för ta några bilder och så ser dom ut;












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0