viktigt plats...

den här bild har jag inte haft på bloggen förut men den kommer nu för jag pratade om platsen med en person och den här kommer därifrån. En viktigt ön för många och för mig!
Den e inte perfekt men det e det som e skönt med tanke på vad den betyder för mig.



Blir verkligen sugen på åka tillbax till Särö och fota mer,den dag jag va där har jag fått stryk av vågor lika stora som jag...nu e jag iför sig inte så stor så dom kanske inte va så farliga ;)

Har haft mycket nu å glömt flytta över mina härst bilder som jag har tagit igår men det blir en hel del bilder nu fram över ;) Till helgen minns sagt! Oj vad jag har längtat till den här resa =)
Men innan helgen kommer är det Skydd och bruksträning imån så det lär komma några action bilder imån kväll.
natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0