MK II is here!!

då e min nya vän flyttat hem till mig,jag har väntat på den länge nu är det här känns e overkligt. Nu har jag inte bara MKII hemma men oxå 17-40/4 L och livet kan inte va bättre just nu =D

Vi har haft underbar och solig dag här ute och jag passade på testa den nya skönhet på hundarna så klart, nu har det tagit en stund innan batteri laddades klart och jag fick till alla inställningar som jag ville. Det som e skönt e att jag har redan den första modellen så det känns hemma med alla knappar och rattar ;)
Nu på kvällen ficj jag testa lite tele men inte tillräckligt för att tycka något än men det e underbar hus som jag är glad att äga =)
Det ända tråkiga med den är att MK1 och MK2 har inte samma batteri,fatta inte hur canon har tänkt där men men....så nya batteri måste köpas in inom kort;)

Imån e det sista foto uts. möte hemma hos Mia, det ska bli kul att ta det sista innan uts. och mysa med valparna så klart ;) hoppas vi få härligt väder så vi kan sitta ute å mysa =)

här kommer några test bilder








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0