...i den gula ängen

Har jag missat något? är det helg IGEN???
Har legat hemma med feber och drömmar om att jag va med "saga om ringen" fast i lite moderna version med bilar,gps och ifåån. Hela denna vecka gick ut på att äta halstabletter,alvedon och brusvitaminer....vid sidan om den vanliga maten så klart ;)  Jag har verkligen kurerat för att bli frisk och idag e jag mer eller mindre klar med förkylning. *skuttar av glädje*
Det märks här hemma oxå....hundarna ligger helt slut på soffan och det e städat hemma....och kamra ligger frame <3 
Dagens bilder =)  Om ni har tröttnat på häst bilder få ni skriva det i kommentar rutan men jag kunde inte låta bli när jag åkte förbi dom idag...där ståg hästerna i den gula ängen som va hög och underbar vacker....



var e du kompis??!!




Va tvungen ta en bild på min bil som e parkerat lite överallt...även på dom mista vägarna ;)


Kommentarer
Postat av: Linn B

Vackra bilder. Hästar går alltid hem. <3

2011-07-09 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0