Bianca min ängel

Idag är bianca i himlen och jag har aldrig känt sånt smärta som just nu! Bianca va mitt hjärta och min första hund. Vi har gått genom väldigt mycket ihop och växt ”gamla” tillsammans. Tyvärr åldrades hon snabbare än jag. Bianca har lämnat efter sig mycket glädje och mycket sorg hos många….hon har varit en av dom underbaraste hundar man kan få. Livet utan henne kommer va plågsam men vi har 2 till underbara hundar.

Jag e säker på att dom andra hundarna saknar henne å kommer minnas henne väl. Det kommer vi göra.....det gör så ont så ont just nu och jag önskar ingen detta någon.....det e så vidrigt! Hon kommer att kremeras tillsammans med en filt som jag bäddade in henne i.

Bianca mitt hjärtat! Vila i fred…min ängel! Jag kommer har svårt att släppa dig från mina tankar och mitt hjärta….en del av mitt hjärta dog idag med dig,men den kommer leva på dom underbara minner vi har ihop….jag älskar dig så mycket!

Sov gott!

Lägger till några billder på min ängel Bianca;

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

i dag,det är extra jobbigt att jobba natt, då man ha mycket tid att tänka och minas <3 Biancka var den snällaste hund som jag vet <3 hon är för alltid i vara hjärta

2011-01-26 @ 01:35:25
Postat av: Liselotte

Får tårar i ögonen av att läsa din fina text... Kram

2011-01-26 @ 09:40:04
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com
Postat av: joanna

Det e så tungt så tung just nu.tack för alla för dom fina ord! tack!

2011-01-26 @ 10:55:50
Postat av: Jenny Kjellman

Verkligen tråkigt tänker på er i denna stund det kommer att ta tid innan man vänjer sig i sin nya vardag utan sin älskade vän.



När jag fick ta bort min setter Zimba den 8 dec 2010 var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv tårarna rann i flera veckor men ändå visste man att han slipper lida & ha det bra i himlen. Jag valde oxå en urna så jag har en minnes plats i bokhyllan som jag går till å tänder ljus varje dag.



Ha det så bra. Tänker på er & beklagar sorgen..



KRAM Jenny

2011-01-27 @ 12:02:36
URL: http://www.dreampearl.se
Postat av: Heidi & Pinnepojkar

http://www.youtube.com/watch?v=CgTfqJItMYo

2011-02-04 @ 19:34:10
Postat av: Mia

En liten dikt till er..

Såg först nu att ni har förlorat en kärlek.. smärtan finns där... tror den aldrig kommer att försvinna.



Fortsätt att gå!

Fortsätt att gå, jag är alldeles bakom er. Vänd er inte om, ni kommer inte se mig.

Jag finns i era tankar om dagen och i era drömmar om natten. Jag har de bra nu - så fortsätt att gå för jag är alldeles bakom er ändå....



Kram

Mia

2011-02-13 @ 22:35:57
URL: http://www.doguedebordeaux.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0