tusentals bilder...

Min hårdisk eller dator kommer gå i väggen snart, måste köpa en ny dator och ny hårdisk för mina tusentals bilder jag tar. Jag rekomenderar att ni köper en ny hårdisk innan den 1 april för sen går dom upp i pris.
Vad ska man ha och hur stora? ska man ha flera mindre eller tex 2 stora...gigantiska?
Vill tänka lite som med mina minnes kort, går en sönder så e förlusten mindre.....då borde jag skaffa flera små...men vill man ha flera...å leta bland alla efter dom specifika bilder. Så inför mtt "störrsta" val....ok, inte den störrsta men väljer jag fel kommer jag ångra mig surt.

Går genom lite bilder å kom på att dom här bilder från stan....*UTAN STATIV* har jag inte lagt upp här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0