känsla....

Vissa bilder ha bara en kännsla....underbar känsla <3


har haft en underbar dag med mina vänner och det kunde inte va bättre, lika galet och trevligt på samma gång.
Vi promenierade genom dimman och jag ångrar stort att min ryggsäck låg hemma...jag hade kunnat fota en hel del där ute, men tror jag hade varit *lite* rädd för att springa omkring där själv....lite läskigt när man inte se något framförsig.....helt ok när man e fler och pratar mer än man hinner och tänka....inga tankar om räddsla där inte ;)
Hoppas verkligen att det blir dimma imån....då åker jag och fotar lite=)
Måste även ta ut min analoga och ta några bilder till på rullen sen blir det framkallning...håll tummarna nu för mig att jag inte kommer hem med en överexponierade bilder....som med min 120 filmen=(
Måste få grepp på ist och hur mycket det skiljer mellan den analoga och digitala=/

På lördag e det dags för en foto resa och det går mot  Trandansen vid Hornborgasjön,sen i slutet av april så drar vi en hel gäng till Hållö. Å där har jag inte varit förut så det ska bli riktigt spännande att få umgås med lite fotonördar *like me* och bara fota hela helgen =)Längtar  
ha en fortsatt underbar söndag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitläcker med rätta känslan! Hoppas den är med på utställningen

Mvh

Håkan

2011-05-11 @ 19:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0