Pixi och Ragge i "studio"....

......hade gärna varit ute och fotat i dimman (nu solen) men ist har jag samlat ihop kraften å fotade hundar hemma i "studion"
Förkylning håller i sig så man få göra den bästa av sin situation =P
Har fotat med bara fönsterljus darför kan man se mörka delar va bakgrunden....lite synd men min Blixt älskar batteri och jag hann inte ladda dom. Måste köpa en ny blixt snart. Riktigt frustrerande att ha en blixt som använder helt nya batteri på bara 30 min =P

Ragge va som vanligt super modell...Pixi är svår att fota...men men...dagens bilder =)


















Kommentarer
Postat av: Christina

Fina bilder du tagit! :) vad använder du som bakgrund när du ska ta så ljusa bilder?



//Christina

2010-10-15 @ 15:34:25
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0